- 20 april

-
I hope that the days come easy and the moments pass slow,
And each road leads you where you want to go,
And if you're faced with a choice, and you have to choose,
I hope you choose the one that means the most to you.
And if one door opens to another door closed,
I hope you keep on walkin' till you find the window,
If it's cold outside, show the world the warmth of your smile,

Hej !
Mosade precis i mig en halv pizza .Gott.
Det är meningen att jag ska plugga nu men i stället sitter jag vid datorn och egentligen inte gör någonting. 
Glömde so arbetet i skolan så jag antar att jag får försöka fixa ihop något snyggt och lämna in i morgon efter lektionen eller något likande . Var iallafall på stan idag igen och köpte ett linne för några tior jag hittade i jack fickan '29 kr' det hissar vi tummen för !. kommer inte på något att skriva så skriver något helt ointressan nu .Haha . Men iallafall lite extra text gör väl ingen skada ;)
Avslutar med att Hissa tummen för dom som vågar ha sin egen stil som till exempel en tjej på H&M som hade två olika skor en sko som var converse och sen en lila foppatoffla stört skönt !
 Aja nu ska jag ta och leta upp min kära Nv tröja och förberedda mig för film.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0