- Number 2..

I morgon åker räls nummer två in i munnen och jag kan numera bli kallad för stockholms tunnelbane station.Great.
Blir inte bättre av att jag måste gå upp kvart i sju och ta bussen in till stan i regnet. Nej Nej


Sitter och tittar på något program på Ur.se som liknar en dokumentär och har almänt tråkigt. Om du också har tråkigt ring 07363..... haha nerå så desperat är jag dock inte. Nu ska jag fortsätta se på programet och rota fram något gott ur skåpet i köket, fast det ända jag lär hitta är väl mackkanter och spår av opopade popcorn.Woho.!

..Känslan av att ständigt vara nummer två sårar mig..




Kommentarer
Postat av: julia

ååhh plutte :(((((( <333333333333

2010-08-05 @ 21:28:53
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0