- Saker man blundar för.

Klockan tickar mot halv tolv och jag ligger här i min obäddade säng och inbillar mig att jag kommer komma på någonting att göra jo TJA! .. Mamma babblade om någon film förut som skulle vara bra men kommer inte ihåg vad hon sa att den handlade om eftersom jag var helt i mina egna tankar.YEAH.. !! Filmen börjar allafall och nästan exakt 10 minuter och jag är för lat för att sätta på tv:n fast nej ska ta och pallra mig och min kropp upp till syrans rum där vi ska se på filmen och förhoppningsvis somnar jag där eller så hittar vi på någonting efter filmen.

Wooow insåg precis att det tagit 17 minuter för mig att skriva det här inlägget. Antar att jag är långsam på tangenterna.Nej nu har filmen precis börjat och jag ska nu boktavligt talat springa upp till syrrans rum.


Kommentarer
Postat av: s a n d r a

ja filmen var bra:D

<3

2010-07-19 @ 14:32:22
URL: http://ssandraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0