- Att andas lätt

Gick upp i tid och var så gott som klar när jag började sakta gå till skolan när jag väl var på väg skrev jag sms till Evelina och sen ringde hon tillbaka och berättar att det är om en timme vi ska mötas vid bastuban. Som tur var kom jag inte långt utan strax över gatan, har märkt att sånt här ofta händer mig fast den här gånger får jag skylla lite på vännerna som sa fel tid till mig som sa fem över halv nio istället för tio. Så ja om jag kan klockan rätt så har jag nu en timma kvar tills jag ska gå (på riktigt). Känns ganska så jobbigt eftersom att det finns ingenting att göra. Aja thats life! kan erkänna att jag blev klumpen och att jag fortfarande är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0