- Skolavslutning

Då så då är dagen här och det är skolavslutning, känns jobbigt men ändå är jag glad på något vis, snart har man gått ut grundskolan och kan börja " starta ett liv ". Kommer sakna Borgsmo och framför allt 9c alla roliga minnen och allt roligt man gjort. Känner redan nu hur jag kommer sakna personer från skolan som jag aldrig trode jag skulle sakna. Glömmer aldrig joerg i cafeterian hans utbrott och hans sätt att prata på som när Ronja kastade in ett pappersflygplan innan för disken av cafeterian och hur han då flippade hur totalt oc sen sen "BSK" är också en person som jag aldrig kommer att glömma och sen hur vi sista dagen körde runt i skolan sittandes i en papperskorg full av papper och böcker sånt som vi förmodligen bara kommer göra på Borgsmo.
Kommer också komma ihåg dom mesta av lärarna och när jag skriver det så syftar jag främst på kristin , en lärare som var så otroligt rolig haha hennes utbrott m.m Fast nu när jag tänker tillbaka på alla roliga minnen så inser jag att det är för många att skriva upp, Så om jag ska korta ner det här låga texten nu så får jag avsluta med: Borgsmo-9c - minnen som kommer sitta kvar till döden, Oj vad dramatiskt det lät hahaha. Nej men nu ska jag ta och sminka mig och fixa mig redo för att gå iväg till avslutningen. Pussar&Kramar

Vi är taggade på facebook för att vi är med i bakgrunden så varför inte slänga upp bilden?

Kommentarer
Postat av: julia

mitt hår blev bra på den bilden :)

2010-06-10 @ 08:28:22
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Evelin ~ En sida fylld av glädje

Svar: Tack så jätte mycket fina du, detsamma :D!

Hoppas allt är bra med dig :)

2010-06-12 @ 21:52:18
URL: http://evliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0