- Home sweet home

Heej!
Vaknade nyss och mår betydligt mycket bättre en vad jag gjorde i morse. Valde att stanna hemma från skolan i dag eftersom att jag hade väldigt ont i halsen och tränings värk i armar och ben men nu mår jag bra som tur var och längtar till skolan i morgon. Var nog inget viktigt i dag i skolan som jag missade bara matten men det kommer jag jobba med snart och i några timmar framåt så missar ändå inte så mycket där heller. Svenska arbetet skulle vara inlämnat idag och jag tror att vår tidning ligger lite risigt till fast vet inte eftersom jag inte var i skolan. Fast har gjorde det jag ska förutom att min lilla 9:c dikt inte hunnit läggas in på usb minnet fast det fixar sig i morgon får jag hoppas och låten vi ska spela in hoppas jag också att vi hinner spela in i morgon så den kommer med i själva tidningen . Den är ju lite amatörig fast ändå en kul grej .När jag tänker så har jag så jäkla mycket som ska göras i skolan under dom sista veckorna och jag har inte gjort hälften av sakerna. Inte bra.
Sitter här nu med världens skuldkänslor och vet inte varför, mår bara helt åt skogen när det gäller det här nu.längtar tills skolan i morgon! 
På tal om ingenting det kommer kännas så himla konstigt när vi fått sommarlov, lediga dagar kommer känna mig raslös vill inte sluta borgsmo men på ett sätt vill jag. Kommer sakna allt och alla!


 Vill bara göra om allt ALLT så det blir rätt igen.
Spelar ingen roll veckor som månader månader som år .. vill bara fixa till det.


Kommentarer
Postat av: jenny

min /vår header (a) HIHIHIHIHI

2010-05-26 @ 19:41:12
URL: http://jjennylisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0