- life is a climb

Känner mig helt skrynklig efter allt regn idag. Har nog varit det värsta vädret jag vart med om att paddla i.Fast ska inte klaga för dagen i helhet har varit ganska så bra, mycket roligt har hänt också bla: När vi bar kanoten på fel ställe där man egentligen kunde åka lugnt och stillsamt genom en liten "ränna" och när debbie och fanny ramlade i vattnet.! haha. Fast morgondagen blir nog värre blir säkert förkyld och får plågas med världens tränings värk i både armar och ben. Fast lite motion tar inte kroppen skada av ( hoppas jag).
Är iallafall hemma nu trots alla problem, fick skjutts av mormor hem som kom lite senare en väntat hennes bil krånglade lite så jag fick stå ute och frysa blodet ur mig, men nu har jag iallafall laddat upp med resterna från fikat dvs: choklad kaka, choklad muffins,djungelvrål och festis och nu ska jag sätta på en film spelar ingen roll hur dålig den jag ska se klart den oavsätt vad.




     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0