- Ohh happy day ...

Tjena ! Kom nyss hem från tivolit och har haft en super kul dag , Har nog vart den roligaste dagen på länge.
Känns som om jag har blåmärken på hela benen efter att jag åkt shock två gånger , superkul men blåmärkena som jag kommer vakna upp med i morgon kan vi säga nej tack till ! Jag och ronja kom hem med nog dom hetaste hattarna i norrköping också så det är ett plus i kanten vi fick betala 20 kronor för dom haha men det var det värt  * Host*. Tråkigt att det är över nu , nu får man vänta i ett helt år till efter den här dagen. försökte ta lite bilder med min  1,3 megapixelkamera men vart inte så lyckat. men varför klaga ? Nu ska jag som är sån datanörd sitta lite vid datan sen om någon halvtimma ska jag lägga mig ner och se någon bra film och bara slappna av och det bästa vore om jag kunde somna på direkten.
God Natt , sov gott , natti natti , sleep well , osv ....

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0