- Fredag!

Sitter vid Sandras data och är och som kär på nytt. Länge sen jag satt vid en bärbar data,(seriöst).
Så jag får passa på medans hon väl är här!. För övrigt så är det helg nu , provet gick hyfsat och jag lever fullt ut. Nej nu måste jag sno mig på om jag ska få med syrran till affären. Måste ju tyvärr äta jätte mycket godis idag så jag går upp i vikt eftersom att jag ser ut som en sticka (ironi, verkligen) om det ändå vore så pass!.

Update: Sandra orkade inte hänga med till affären MEN får se om jag kan övertala henne.!
Update 2: Lockade henne med snickers så nu är hon med i leken igen.!


Ska föreställa att jag " skickar en puss" till alla er som läser min blogg. Hoppas ni inte blir äcklade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0