- Om du var här och jag var där.

 Bestämde mig för att göra kycklingsallad då jag gjort klart den ställer jag den på bordet och springer som en ganling för att hinna till toan för att göra ettan och självklart hör jag då att någon käkar i salladen= katten = fick kasta hela köret ! . Dystert. Senså har jag sovit tre timmar nu på dagen = Huvudvärk slapp och gud vet vad. Verkligen inte roligt. Nu ska jag ta en promenad med hundarna. Föresten inte för att jag kommer att vinna men jag är med och TÄVLAR HÄR om ett ursött halsband! önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: JULIA

go design du fått till :) stackare med kycklingsalladen :( hur mår du idag? ;)

2010-10-30 @ 17:24:36
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0