- Seee yah later aligatoor

Tjena mittbena! Klockan är sju och här sitter jag och chillar.Typ. Kom nyss hem från Q8:an. Hämtade ut min nya kamera med syrran och hunden. Fick gå hela vägen dit efter ett desperat försök till att åka med enzo på spånkan.Otur.Jag vet. För övrigt (som jag alltid skriver) så har jag tidigare idag vart en släng med Cathaysa och Julia på stan vi käka chicken och sen pierca cathaysa sin navel - Starkt jobbat !!!. Nu väntar jag på att kameran laddat klart så jag kan testa den. Spännande. Nu blir det badet.

... Vet att bloggen ser ut som skit och att inläggen inte alls är intressanta utan bilder. Men det kommer. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: julia

du får väll ta roliga bilder med kameran

2010-09-30 @ 19:33:46
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0