- Att våga tro på sagor

God kväll! Kom precis hem från att ha tittat på fylle fotboll. Riktigt underhållande framåt slutet.
Har haft två jätte goa dagar tillsammans med tjejerna.
Sov hos Evelina torsdag/fredag och dagen har jag spenderat tillsammans med några av mina vänner.
................................................................................................................................................
Imorgon kommer jag att sätta klockan TIDIGT.
Pga shopping och skola på Hageby. Be there ! Vi kungsgårdare kommer att dela ut rosor och godis till alla som kommer dit och vara hur goa och glada som helst (för vi älskar våra snygga GK tröjor!).
Puss&Kram trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha vart det drag på fyllefotbollen till slut eller? :D fan önska jag kunde stannat.

2011-04-10 @ 20:45:46
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0