- Så läskigt att man blir glad i hela kroppen!

När jag ser en läskig film blir jag glad i hela kroppen och smilebanden kan inte låta bli att gå uppåt, och det är just för att jag sett 90738364501 skräckfilmer och ingen är nu för tiden läskig, tråkigt nog. Igår natt satte jag sandra och calle på en film, en av de första skräckfilmerna jag såg och som jag hade mardrömmar om i flera flera flera år (ljuger inte). Somnade iaf till filmen tråkigt nog men innan det så höll vi på att skita på oss. Dom som sett filmen kanske tycker "vaa det här är ingen läskig film" - " tråkig film" MEN NEJ! filmen är skit skit skit bra men är dock ca 4 timmar lång. Filmen rekomenderas starkt!


Söt liten clown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0