- Tvivel

Är hur nervös som helst, stressigt i skolan och pressen bara trycker på, engelska prov i dag och två stora prov i morgon. Kan ingenting på engelska provet. Jag skakar bokstavligen av ren nervositet. En positiv sak är att jag sakta men säkert börjat att skriva på en känd person (britney spears) som är ett musikarbet nackdelen med det är att jag inte har någon dator så jag kan varken göra klart skiten eller skriva ut den. WOHHHOOO! .. fast nej. nästa vecka är det 4 prov till varje dag nästan... livet suger bra hårt innan sommaren. Inte meningen att jag skulle skriva ett små tjurigt inlägg men fick bli så . Ibland måste man ju trots allt skriva av sig. Ha en bra dag ! Puss puss

Kommentarer
Postat av: julia

du är bra! lycka till. saknar dig. puss

2011-04-28 @ 15:22:47
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0