- Augustifestivalen 2011 och vi rockar som aldrig förr!

Jahop sista dagen på Augustifestivalen! Ska peppra till kvällen lite extra: Ska införskaffa mig en munk ( aldrig köpt en i hela mitt liv) och ha RIKTIGT kul med mina vänner. Ska frysa ihjäl med shorts och tunn jacka och bli förkyld och hes! ( Sånt man gör/står ut med när man är ungdom)

/// What did you expect?
// filt/fika häng till ljuv musik i parken!
// Göteborgs fyrverkeri "bidrag"
/// Mysigt.. dock synd att en lampa ska förstöra bilden men what tooo doooo?
/// Mc häng sprecis som alla de andra 173937 ungdomarna i Norrköping .
/// Kalle Bah söta killar de där ♥♥

Citat från filmen "säg att du älskar mig" : Jaaaa går nu...

Kommentarer
Postat av: cathy

glöm inte kesha ;)

2011-08-22 @ 19:25:57
URL: http://salazaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0