- Lördagen den 3 November

Har vart i full fart hela dagen. Först med jobb sedan shopping med mina söta vänner. Därefter åkte Cathaysa, Jenny och jag till Emmas lägenhet och färgade allas hår. Mitt blev.... ingen kommentar....Fick en gåva av MAXI idag eftersom att det var sista dagen på "praktiken". Fick en Plattång, Tresemme hårprodukter och två stycken dvd filmer. Riktigt nöjd då jag inte förväntade mig något alls. Kommer sakna MAXI riktigt mycket, de sista dagarna kom jag de anställda riktigt nära och jag började faktiskt trivas riktigt, riktigt bra. Skulle verkligen kunna tänka mig att jobba där. And thats a working progress. btw;  INFÖRSKAFFADE MIG EN JULKALENDER OCKSÅ!!!!
Min "Gåva"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0