- 2011 SNART 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag åkte på nya äventyr både i Sverige och London. Jag sommarjobbade för första gången och träffade massa nya människor.

Vilka länder besökte du? England - London 

Gjorde någonting dig riktigt glad? JA!!.. 2011 Har vart det BÄSTA året hittills!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Inte en aning Mange Makers kanske, hahah!

Vilken var den bästa dansnatten? Hade fler än en bra dansnatt!..

Lärde du dig något nytt i år? Det gjorde jag säkert!

Nämn en speciell dag under 2011 som fick dig att må bra: Alla dagar jag spenderade med mina bästa vänner och min söta familj fick mig att må bra.

Vem ska du skåla in det nya året med? Det ska jag göra med (förhoppningsvist)mina 3 bästa vänner och massa andra sköna människor!

Har du lärt känna någon ny person under 2011? JA!.. Ganska så många faktiskt.

Har du fuskat någon gång under 2011? Absolut! bland annat på brännan.

Gjorde du något du aldrig trodde du skulle göra? Jaajamensan!

Beskriv hur du själv vart under 2011: Jag har vart gladare än vanligt, positivare och mer utåtriktad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0