- Om man bara försöker kan man göra allt.

Har pluggat nästan en timmas matte, badat, käkat godis, smörjt in min kropp med god luktande lotion och bäddat ner mig här i sängen bredvid Sandra, som ligger och ser tv.

Sandras paket med pysselsakerna kom hem idag!! Whhiiiiiihooo!!!
Hon köpte hem hur underbart fina smyckes delar som helst då menar jag helt underbara. Har pysslat ihop ett STORT silvrigt kors och några medel svarta och massvis med andra snyggingar gjorde även ett par korsörhängen som jag pyssla och klistra ihop på bara någon kort minut, det blev jätte fint!. 

Kommentera om du vill köpa. Billigt, bra och tillverkade av dom bästa. (Affärskvinna)






Kommentarer
Postat av: K

Killsmycken osv vore nääjz!!!! :D

2011-02-08 @ 21:52:48
URL: http://youtube.com/kimizhfs
Postat av: EMMI - modeblogg

Hej! Jag gör själv smycken och jag vet hur det är att få såna här kommentarer ^^ man vill ju hålla sina hemligheter för dig själv.

Men jag har letat efter snygga kors jättelänge! nu såg jag att du hittat dem. Skulle bli sjukt glad om du berättat vad du köper dem.

kram

2011-02-09 @ 19:07:46
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0