- Inspiration

Har suttit och kollat in snygga tatueringar hela förmiddagen på Google.se och är som kär på nytt. Vill göra en tutuering och det med BUMS!.. Försöker leta lite och få inspiration från olika bilder tills jag ska göra min egen någon dag (helst när jag är arton). Vill även att jag och min syster ska tatuera in något som symboliserar vår syskonkärlek och något som vi kan ha gemensamt. Frågan är vad.. Vill iallafall ha en text som ska sitta antingen på revbenen, mellan vingarna (nacken) eller handleden. Vill göra något som jag aldrig kommer ångra och som betyder något hela livet ut.


Kommentarer
Postat av: jenny

o va fin! (Y)

2011-02-19 @ 14:59:12
URL: http://jennychristiina.blogg.se/
Postat av: s a n d r a

så gullig du är hjärtat <3 vill också ha något som symboliserar våran kärlek. love you to the end

2011-02-19 @ 22:50:42
URL: http://ssandraf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0