- Andra har en dålig hårdag.

"Vissa personer har en dålig hårdag lite då och då eller en ful dag"

Men jag Emma Matilda Margareta Fagerberg har förundransvärt dåliga HEL dagar.
Vaknade i morse i tanke om att jag hade försovit mig och tänkte hela tiden, "varför satte jag klockan på 15 minuter innan spårvagnen går Fattade ingenting och var helt morgonbängtrött så jag kastade på mig kläderna och rusade iväg på bara några minuter. Väl framme vid spårvagnen så väntar jag och väntar. Ingen buss kommer och jag tänker " Varför måste det vara föseeningar idag för?" Efter 25 minuters väntan kommer en buss, tittar på klockan för att kolla hur sen spårvagnen är och upptäcker att jag stått ute i det mörka kalla spöregnet en timma förtidigt. Dom som känner mig vet att detta är något som händer mig mer en vad det borde dv.s ca 1-3 gånger/ år. 

Allt detta för  att jag sällan jag begriper klockans tid.   
Kill me thanks

Kommentarer
Postat av: evelina

hahahha stackare alltså :(



Kommer du ihåg när du gick upp jätte tidigt och gick till skolan, så skulle vi mötas så var jag inte där, då upptäckte du att klockan var några timmar för tidigt hahaha!

Du är så go Emma Matilda Margareta Fagerberg! <3

2011-01-18 @ 14:05:30
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/
Postat av: julia

stackare snuttan

2011-01-18 @ 16:52:01
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0