- Bästa helgen på LÄNGE!

Helgen har varit kort men den bästa på riktigt, riktigt länge, Helgerna är för korta vilket får en att bli lite små deppig bara av tänka tanken på att en ny vecka väntar med långa skoldagar och desutom prov. MUSIK prov. Sebastian Bach osv osv. Kommer inte klara provet och mår illa bara jag tänker på att man måste sitta hemma och plugga plugga och åter igen plugga. Men det är bara att bita ihop.

Men om jag tänker efter nu så kommer säkert veckan bli rolig, Interjuv på torsdag kväll, blir även av med den blåa boken i veckan och desutom får jag ju träffa dom goaste HP1B brudarna i staden. Så ser faktiskt fram emot en ny vecka med nya äventyr.!(vilken vändning) Puss&Kram ♥ 



Kommentarer
Postat av: julia

vi måste hinna ses, bara på en fika eller liknande, saknar ihjäl mig efter min lilla plutte skrutt! (ps. slutar HALV FEM både måndag och tisdag, im gonna die)

2011-01-23 @ 12:06:52
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0