- Under ytan finns det stora och små.

Har vart ute och fart hela dagen lång. Vart i skolan, gått på stan,vart hemma, vart hos tandläkaren där jag också fick reda på att jag har två hål. Great! och nu sitter jag i Sandras lägenhet. Vi kom nyss hem så vi ska plocka iordning lite här hemma sen tända lite ljus och fixa med lite saker och ting. Nu ska jag inte sitta här och lata mig mer. Ska först skölja bort BANAN flour smaken ur mitt mathål (munnen) sen efter det är det hushållssyslor som styr kvällen. PussPuss!...


Fick även en underbart snygg tröja av Sandra som en liten belöning för att jag var duktig hos tandläkaren. Bilden ger inte någon rättvisa. Enzo lät mig inte fånga tröjan på bild. Han ville vara den som skulle stå i centrum. Typiskt hundar alltså. hahah..Tack Sandra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0