- Fyra saker jag MÅSTE göra innan jag dör..

Det finns så många saker man vill göra innan man dör men så lite tid till att faktiskt göra dom. Jag har tre saker jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE göra innan jag dör, kanske en aning "knasiga" men bara något jag känner att jag måste göra innan jag sitter där i min rullstol och skriker efter kaffe. Här kommer dom:

Åka på "Raggar turne":
Åka raggar bil, skrika mig hes, dricka riktig stark öl, gemenskap , träffa roligt och nytt folk, diskutera raggar bilar ALLT då det gäller raggare. De bara lever livet de reser runt i Sverige i sina coola bilar, festar, skrattar, grillar och bara lever livet. För en sommar vill jag bara vara en av dom sitta där i bilen med roliga människor och uppleva nya saker och fara på nya äventyr.

Resa runt Göta kanal:
Under en sommar vill jag resa runt i sol, värme, åska och oväder på en båt runt Göta kanal. Jag vill spendera tid med vänner på båten och skapa minnen, Jag vill känna solen bränna på min lik bleka hud när jag ligger där uppe på båtens tak, Jag vill känna "att de här livet är bara FÖR bra för att inte leva fullt ut. Jag vill rädda någon som fallit över bord och jag vill känna "this is the reall life "

Husvagn/Husbils sommar:
Bo i en husvagn med någon/några jag gillar , fara runt på olika campingar och slå läger lite här och var. Ligga på en mängd olika stränder och bränna min hud tills den liknar en pepparkaka. Spela kubb om kvällarna och spela "krocket" med människor jag gillar. Samma sak här , jag vill uppleva både sol, värme , åska och regn. Att sitta inne i husvagnen en kalla regnig sommar kväll och spela kort spel med tända ljus och en påse med chips i mitt högra knä.

Resa iväg ensam utan någons uppsikt:
Resa iväg ensam med en eller flera vänner och känna att jag inte är "fast" att det inte finns någon som säger åt mig vad jag ska göra , när jag ska göra det , eller hur jag ska göra det, Bara njuta av att vara stor och vuxen och av att kunna göra precis som jag vill. Bryta mot regler och vara en "Dum "ungdom".  

SKA på något sätt se till att alla dessa saker slår in. Men får väl se om 10 år om jag gjort något av dessa saker, De sista sker redan i September då jag och JULIA !! åker till London .. LÄNGTAR ! WHHHIIII !

Kommentarer
Postat av: julia

woooo tagga london!!! ser as mkt fram emot london all day dagen snart :$$$$ bra att du la en bild på en flytväst. viktigt att vara säker ute till sjöss!

2011-07-14 @ 20:50:50
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0