- Ett gott skratt, hur underbart är inte det?

Jag vaknade av att solen sken in genom fönsterrutan och jag kände på direkten att "satan vilken bra dag detta kommer att bli" och det blev det. Hann hälsa på min söta mormor, Gå en runda på stan, Åka till tandläkaren, mysa (missförstå inte nu) ute i solen med Evelina, hitta en SKIT billig affär, Besökt museet, pluggat på biblioteket, besöka HC, och nu sitter jag i navesta med Sandra. Snart blir det mat !




Går inte att koppla in mobil sladden i datorn så får bjuda på några bilder som Evelina la upp.

Kommentarer
Postat av: maria

hah, jag hoppas du inte gick till stadsmuseet för då faila du ju totalt ;)

2011-03-28 @ 20:41:28
URL: http://kmeh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0