- HAHA - HAHA ! FML

Har suttit och läst FML sen ja kom hem från min mormor. Min mamma bad mig nyss att "däpa mig " eftersom att jag skrattar högt och är ensam.

"Idag torkade jag mig så hårt i arslet efter jag skitit att jag började blöda"
"Idag när jag var ute och sprang gick en gubbe om mig"
"Idag skulle jag och några kompisar kolla ut en present till vår kompis som fyller 18. Vi var inne på Guldfynd och jag tog på mig fyra olika silver-armband. När min ena vän plötsligt pekar på ett av de och säger "inte det, det var ju inte ens fint. " Det var mitt egna som jag fått av min farmor."
"Idag gnällde jag bekymrat till min mamma över en finne jag fått på vänstra tutten. Rolig som hon är så påpekar hon att det säkert har trillat ner en från alla jag har i pannan"
"Idag, väntade jag på att min lektion skulle börja och släppte ut en stor fis, jag tänkte att ingen skulle höra den över den höga musiken. Jag hade hörlurar i öronen"
HAHAHHAHAHHAHAHAHHHHA (satte precis mackan i halsen)

Kommentarer
Postat av: julia

hahahha älskar tvåan. vilken going!

2011-05-11 @ 22:32:55
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: evelina

hahahahha så jävla roliga!!

2011-05-12 @ 18:15:12
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0