- NYTTIGA VECKAN - ett nyare liv.

Vet inte hur många gånger jag sagt att "På måndag börjar mitt nya liv" eller "Jag ska sluta att äta godis".
Kan inte heller minnas hur många gånger jag sagt " Nu ska jag rasa i vikt och bli sund". Men sedan gjort det motsatta.


Igår började nyttiga veckan. Var ute på en 3 timmars lång promenad med Evelina när jag kom hem och åt jag INTE något godis trots att vi hade det hemma och smakade INTE på den nya glassen mamma köpt. Det var tufft. Imorgon spricker det förmodligen igen. Det är 29.90 kr /kg på torsdga på NETTO. F*n vad jag hatar NETTO.

Okeeeej!!!?!?!... Mitt hår efter andra slingningen - skum rosa/orange/koppar/grå färg. (vill även passa på att säga att jag tyckte att jag var jätte blond på denna bild). Måste till toaletten och spy nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0