- Söndag 22/5

Godmorgon!  Har sovit hur bra som helst i natt, dock vaknade jag 3-4 gånger av att jag hade mardrömar om "jordens undergång", kallsvettig och tårögd var jag när jag vaknade ( hahahah), som dom gamla småbarns tiderna. Hemsk dröm var det iallafall. welll well well ...


Har legat ute på baksidan och solat i 40 minuter men det blev för varmt så jag bestämde mig för att sätta mig vid Facebook istället - en av mina bästa vänner. Väntar även på att jag ska kunna lägga in bilderna sen helgen och sen ute myskvällen med Evelina. Dom kommer förmodligen upp sen. inte för att ni bryr er men ja then you know.
Nu ska jag ut och sola igen, denna gång med citron i håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0