- The winner takes it all

Vaknade för någon halvtimma sen och har sovit riktigt gott i natt. Idag har jag lovat mamma att rensa min garderob på skit och jag ångrar mig redan. Vill sammanfatta gårdagen med några punkter. Here we go!
  • Cathaysa bjöd på tacos och gott sällskap innan kvällen riktigt körde igång.
  • Maria är MÄSTARE på att spilla.
  • Att hälsa hand var uteslutet denna kväll.
  • Att åka bil är gött som satan
  • Summer medley pop är fortfarande en favorit.
  • Jag och kortspel , ttt
  • Jag bjuder , KBK (Kör barraa kör)

Kommentarer
Postat av: Maria

EMMMMMMMAAAAAAA!!!! VA FALLS!!!!! Vad är det för extremt ful bild den första!!!!!!????? När togs den!!!!!?????? Ser ju död ut!!!!!!

Haha och vadå jag spiller aldrig....

2011-11-13 @ 17:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0