- hyutjfsrtuiköejrtoupikqdwe

Är hur nervös som helst , helt skakig... Snart åker vi... Borde vara glad och hoppa runt men istället besöker jag toaletten allt för ofta.. Okej skojade med de sista men ja har nog aldrig varit så här nervös, aldrig och sanna mina ord ..... Ska försöka få i mig en macka sedan göra klart det som inte är klart ... Kommer hem på söndag om allt går som de ska .. Kanske inte kommer hem eller till london man vet ju aldrig vad som helst kan hända ! Känner att jag skriver väldigt mycket tror de kan bero på nervositeten eller?!?! Hjuikdrtjufuiopeqwmdjuidiowläajiödmjfvidk vi hörs kanske ikutjfrikejueuiekidejsuiwkqjui eller?!?!? Ammmazzziiiiiiiing !

Kommentarer
Postat av: julia

knäppis oroa dig inte. jag har koll :)

2011-09-01 @ 10:40:52
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: sandraf- everything about my life

KOMMER SAKNA DIG SÅ MYCKET, VAR RÄDD OM DIGG.

ÄLSKAR DIG

2011-09-01 @ 11:04:13
URL: http://ssandraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0