- Fruktsallad !!

Kom precis hem ifrån Cathy. Både Evelina och Jenny bangade på fruktsalladen så Cathaysa och jag handlade frukt så det räckte och blev över!..Kryddade fruktsalladen med chokladsås. Lite onyttigt med tanke på att jag skulle bli nyttigare men vafaan.. får väl skita i att ha socker på pannkakorna i morgon. Thats life. För övrigt ligger jag i sängen omringad av både katter och hund, knappt så jag får plats själv men där de finns hjärterum finns det stjärterum, eller hur?.. Kvällen kommer jag spendera framför datorn tittandes på 90210 - UNDERBART. PussPuss 

Kommentarer
Postat av: Sandra...TÄVLING PÅGÅR

hälsa tussan från mig min lilla plutt! :)

2012-01-04 @ 15:17:46
URL: http://ssandraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0