- 18 år och redo för vuxen livet

Livet leker just nu, 18 år och nybliven ägare av en mini Pc. På fredag och lördag vankas det födelsedagsfirande och jag kan knappt hålla fingararna i styr. Dagen i helhet har varit fantastisk. Träffade Maria som jag inte träffat på cirka en månad hon hade köpt ett jätte fint nagellack till mig i födelsedags present från USA och sen fick vi alla tjejer i klassen ett härligt armband. Riktigt gulligt av henne att tänka på oss! Har även varit iväg på en liten tripp med Hp-tjejerna till Ica där vi införskaffade oss MEGA goda jordgubbar för endast 9:90 :- Värsta kapet!!... Nu ska jag spendera lite tid med min söta mamma! PussPuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0