- Heeeeeeeeeeeejjj!

Tjenare! Sitter i sängen pigg som bara den och vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Hade precis kommit in i djup sömn då Evelina kommer och knackar på rutan. Hon var ute på moppe runda med sin lillebror så hon ville hälsa på. Hahaha knäppisar. Ute i vardagsrummet spelas det rajraj musik och mamma sjunger så högt att jag skulle vilja gå ut och ta sönder högtalarna. Men ibland måste de äldre också få ha det lite kul så inatt får jag lida lite . Sååååååååå nu, Vad gör man nu? Har sovit ganska så länge så är näst intill pigg nu...What to do?...

Hänger dock inte med riktigt alla klockor går olika här i huset och på datorn. Antar att man kanske har ställt om klockan?... Klockan är enligt datorn 02:05 så antagligen är det den rätta tiden? Elllllller veeeet inte... Ingen som bryr sig, jag bryr mig inte. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0