- Hela helgen är förstört och även jag!

Natten var tuff. Har både feber, ont i halsen och är genom förkyld. Jag tror nog alla vet hur det känns!

Jag skulle egentligen ha spenderat kvällen med mina Hp-tjejer men nu verkar det som attt jag får ligga hemma istället! Tycker verkligen synd om mig själv i det här läget! Men om man ska ta det positiva:
Hade Mat i praktik och teori igår och jag och Evelina gjorde uber god banana split samt kycklinggryta. På kvällen träffade jag tjejerna hos Cathaysa vi planerade inför alanya då det bara är några ynka veckor kvar tills vi åker. Cathaysa bjöd på kladdkaka och fruktsallad vilket var jätte gott!!.. Nu ska jag krypa ner i min säng och försöka sova bort hela dagen...

Som ni ser... chokladsåsen ser ut som oboy... ha-ha vi äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0