- HAHA helt flippat

Har haft en otrolig,rolig, underbar kväll.
Helt flippad.. jag och Evelina var så sugna på fruktsoda att vi slickade i Renees ( fritidsledarens) toffel HAHA.
Sen så tappade vi våra kära glas med fruktsoda ner för trappen så att det vart en himla massa glas och fruktsoda överallt.hahahha. 
Sen hemvägen var helt galen HAHAH.
Är på så underbart glatt humör just nu så det finns inte.
Nu förbereder jag mig på en natt framför datan.

Ps: jag och A är inte på G HAHAHAHAHAHA!
Den här kvällen blir bara roligare och roligare.

Pussar&Kramar



Kommentarer
Postat av: Evelina THAA BEST GÖÖRL IN THAA WÖÖRLD

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA OJOJ vilken kväll!

EVEEEEEEEEEEEERYONE LOVES E&E!! LOVAR ALLA!!!!!

WIIIIHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU LOVE YOU MAN!!!!!!!!!!! fast du är tjej MEN SKITSAMMA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <3

värsta pimp silke tröjan

HAHAHAHAHA NAEE...

IIMMM OUTTT PEACE BROOOO!!! <3

2010-05-14 @ 23:26:05
URL: http://grrmjaoookissegrrrrr
Postat av: robin bror petersson

gårn va......

hallonsoda va.....................

ni va på fest, ljug inte................................................................................................................................................................................................................

2010-05-14 @ 23:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0