- Om du bara visste.

Kom nyss hem efter en kväll med mina vänner. Har haft enormt gött och nu tänkte jag bjuda på lite bilder och alla är helt seriösa. Så ni vet. Vad gör vi? NU kör vi !!!

Julia och jag roar oss på Cathys golv

Julia take a bit ferrari. Dock ingen volvo denna gång.

Jag coolar mig med min powerking.

Söta tjejer med gottigheter. Här ska vi äta JA !!

Återigen en snygg bild på två anonyma personer.

Klt tjejer. Lyxförpackning blir mina ord för den här bilden.

Tog en tupplur så här på fredags kvisten ♥

söta lilla underbara plutten.

GODIS 4-EVAH

Evelina såg en snygg kille och skyndade sig att ge en snygg pose.

Nej nu ska jag tvätta bort det smink som återstår och sen ska jag surfa lite sen blir det sängen.Kanske hinner med ett parti harpan ( skojar inte). Vill inte avsluta inlägget men insåg nu att jag börjar skriva rena rama novellen. Och pluggar vill vi ju dock inte göra när det är helg. Så Trevlig helg nu! Puss hej leverpastejmackamed kaviarostochmjukavinbrödssmulor.

Kommentarer
Postat av: Evelina

fyfan vad fula bilder dör hahahaha!

2010-10-16 @ 00:45:38
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/
Postat av: JULIA

haha goa bilder :) puss

2010-10-16 @ 09:01:54
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: jenny

haha härliga bilder! tyckte om tuppluren hahahah ;) göre nått om jag lånar en eller kanske två ? (a) tack plutten!

2010-10-16 @ 22:01:47
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0