- Bowling gänget!


Nyss hemkommen från bowlingen vid Ö&B , körde med Kimpan,Evelina,Simon,Robin och Danne ett jäklans gött gäng det där,bowling är la gött om du frågar mig men om du frågar Julia blir det :
Hellre dör jag en sätter min fot på en bowling bana. 
Hahaha pussen till dig Julia ♥

Thats life. Gick miste om min tum nageltipp idag, Har sparat i 8 månader allt det förgäves.
Det är inte lätt när det är svårt. Well well ... Vet min blogg suger för tillfället. Har inget roligt att säga. Allt är tyligen inte lika roligt på bloggen som i verkligheten. Uppdaterar när jag har lusten inne ( Bara för det lär det komma in minst två till inlägg på bloggen idag. Typiskt.)


Åt grillad kyckling, kräftor, macka, sallad och choklad..
Mamma:
Borde inte du vara hungrig ? *upprörd*
Jag: Nej åt för en timma sen , hur mycket tror du jag äter egentligen? * ironiskt*
Mamma: Jaha så du vill inte ha kvällsmat?
Jag: Okej kan väll ta lite.

Vi känner varandra väl.


Kommentarer
Postat av: julia

hahaha alltså BOWLING. jag dör. mm. mat <3

2010-09-25 @ 09:33:54
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: jenny

hahhahaa jag hatar också bowling!!!!

2010-09-26 @ 15:02:41
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0