- Galet bra dag

Är riktigt nöjd med gårdagen han med julavslutning, käk på stan, en sväng på stan med världens bästa tjejer, fika + pizzakäk hos min syster, Hagebycentrum, hem och slå in julklappar och se på film med min söta mamma. Idag är det dagen innan den stora dagen, jag ska handla en sista julklapp, julbaka, sy mjukisdjur till hundarna (lite random i know ) och till kvällen blir det SVENSSON familj till max då det är dags för bingolotto. Detta gjorde jag förra året: DECEMBER
Några viktiga saker att nämna:
Pizzan på bilden nedan är en familjepizza och kostade 250 kr. (Om vi vetat priset hade vi köpt FYRA normal pizzor). 
En gubbe snodde vårt Yatzy spel och sökte bråk i kassan.
Några UNDERBARA killar hittade en viktig sak som tillhörde Sandra utomhus. Dom hade kämpat och kämpat för att hitta rätt hus, ringde och gick och letade utomhus. UNDERBART söta killar. Guldklimpar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0