- Händelsen satte spår som tar hela kvällen att sudda ut.

Sandra och jag bestämde oss för att laga lite god "grillad" kyckling. När kycklingen är klar och Sandra ska ta första tuggan PULSERAR det blod ut ur kycklinglåret. Efter en längre tid diskuterade vi om vi skulle slänga in den i ugnen igen eller äta något annat. Det blev ugnen. Efter en halvtimma tar vi ut den och klycklingen är fortfarande full med blod. Efter hela två ½ timmar i ugnen blev den klar. Vi båda var väldigt äcklade och Sandra bestämde sig för att skippa maten och istället kommentera "Djurplågare"  när jag tog en tugga. Åt dock bara tre tuggor då jag inte kunde sluta och tänka på en levande kyckling.  

VAD HÄNDE EGENTLIGEN?:
Vi vet inte om vi fålat en kyckling med våra egna händer och hackat upp den, eller om vi stulit grannens kanin och skärt upp. (Detta har vi självklart inte gjort MEN vem vet om man kanske blivit psyk eller något annat).

Håller mig nog BORTA från kronfågeln ett tag framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0