- Påsklov 2012

Påsklovet har gått enormt snabbt och imorgon är det redan helg och jag har ingenting speciellt inplanerat inför den. Kanske ska jag och några vänner slänga ihop en liten grillkväll men endast om vädret tillåter. Förövrigt så har mitt lov vart bra. Vädret har vart riktigt dåligt vilket inte känns så roligt men annars har jag hunnit med övernattningar,filmmyskvällar,tjejsnack,gymmet och "hemma häng" ... Nu ska jag hoppa in i en snabbdusch sen hoppa på cykeln och möta Jenny därefter tar vi en tripp till ingelsta.


Förra året var det sol,värme och grönt gräs på påsklovet. Minns hur roligt allting var, filmmys på ektorpsberget,glassätning på smultronstället,grillkvällar och filten på gräsmattan där man kunde sitta och roa sig i solen och om jag inte minns helt fel tror jag även att jag badade i samband med påsklovet.


Kommentarer
Postat av: jenny

haha jaa det va länge sen jag hade ett sånt prat som fick mig att må så bra och längta så mycket!! :D :D



aa måste verkligen fixa! tänk dock om det kostar uppåt 100lappen hos frisör... då måste jag ju göra hemma :( men aasa snyggt i alanya fy fan!!!!

2012-04-12 @ 18:01:11
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0