- Wonderland

Kom precis hem från att ha varit ute på en lång promenad med Evelina!.. Riktigt skönt att komma ut i den fria luften och tänka på annat. Hon färgade även mitt hår. och som vanligt.. Hello chicken! men de lär nog dämpa sig inom någon vecka eller två. Imorgon ställs klockan på 06:20 ska iväg till tandläkaren innan skolan. Wiihooooo!.. är en aning otaggad för att ta mig dit. För övrigt fick jag hem bikinin jag beställde hem för några veckor sen. Inte riktigt färgen jag tänkt mig och inte direkt den snyggaste formen. Antar att denna kommer att ligga och damma i garderoben. Jajaja.. PussPuss

Kommentarer
Postat av: jenny

2012-01-09 @ 22:28:20
Postat av: jenny

men jävla skit vad hände nu?! jaja här kommer den riktiga kommentaren jag tänkt:



HAHAHHAAH WHAT DID I TOLD YAA?! dom där bikinina lyfter inte brösten som dom på bilden emma hahaha jag har en sån där fast blå och fy helvete fulaste jag sett på hahahahah sänkte mitt självförtroende som faan!!! världens hängpatt plus dom tröck isär brösten o ae fy fan säger jag bara! inget för oss "storbröstade" HAHAHAHAHAHAHAH

2012-01-09 @ 22:31:30
URL: http://jennychristiina.blogg.se/
Postat av: Sandra...TÄVLING PÅGÅR

färgen var ju fin :D

2012-01-10 @ 00:39:31
URL: http://ssandraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0