- Torsdagen den 15 mars

Har meckat med en spegel och försökt att få upp den på väggen i snart 1 ½ timma och den har fortfarande inte kommit upp på sin plats. Har ont i hela kroppen och kan inte annat en att skratta åt mig själv. Hela sängen är full med skit (inte bokstavligen utan med kläder,tavlor och annat onödigt skräp) Så ska ta och städa där och sen kan jag äntligen gå och lägga mig i sängen. Har dock ingen vidare lust att sova så kanske sitter uppe i natt. Har ju dator nu vilket gör att jag jag hänga uppe hela natten lång utan att bli trött...


Kommentarer
Postat av: jenny

åååh har du fått en dator emma!! :'D :'D fan va kul! vet hur mycket du ville ha en, så fan riktigt grymt!! :D

2012-03-16 @ 13:29:32
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0