- Julmys med cola och tomteskum ♥

  
Sitter in the kitchen och lyssnar på Tokio hotel och äter tomteskum. Vi försöker städa i ordning lite så vi kan se på en film så snabbt som möjligt. Vi båda är lite " pömsiga" så vi känner att det är dags för en film när som. Vi är lite oroliga för" Negro boy" som är på jakt efter oss ute, vi känner på oss att han följt med hem men är osäkra. Aja iallafall lovade min syster att skriva ett långt inlägg så rullar på med orden MVG fick mvg på administrations provet, lättnad Ohyes!
(som om någon där ute i vida världen bryr sig).

Från en sak till en annan:
Hade alldeles nyss en dispyt med min syster om ordet Negro boy ordet var tydligen förbjudet och vi kom in på alla möjliga diskussioner. Just nu står hon bakom mig som Majistern i matilda filmen hon som låser in barnen i kistor och använder en slägga. Hon ryker och sliter i mig för att
 jag ska sudda ut det jag skrivit. Men ikke sa nikke! 

Nu ska vi ut på en promenix i snöstormen med jycken. ( får tydligen inte skriva jycken heller, tror jag bryter ihop Trevlig helg och om några dagar GOD JUL

Kommentarer
Postat av: julia

hej! jag gillar:

att du har uppat as mkt

att du inte får skriva jycken

att du har världens mini choklad



jag ogillar:

att du prioriterar robot unicorn före bloggen................................................................. (oförlåtligt)



har saknat dig på bloggen, här och där (alltså as besviken på pulka grejen. var typ havvägs ute) (okej det var jag inte, men TYP. du fattar grejen???1!!)

2010-12-18 @ 01:09:14
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0