- Har aldrig sagt att jag varit normal

Har precis pressat i mig en sån där gul orange frukt ... har så svårt att komma på vad namnet är men tror att om jag inte minns helt fel att det är .. persika. Kom iallafall nyss hem från utomhusbion med mensvärk och en hungrande mage så nu ska jag sätta på en film och ta det lilla godis som finns kvar ur den skrynkligt pressade godispåsen och jag antar att jag får sova efter att jag halvsovit till någon halvtaskig film/serie.. Fast lite sömn skulle inte skada för min del. Jaa hade tänkt att jag skulle skriva ett långt inlägg för jag blev " bloggsugen" YEAH det gick ju bra . kanske bäst att jag avlutar och bäddar upp mig med säng kläder på soffan m.m ( bara syskonen hemma ) så jag väljer att sova på soffan haha vilken liv .. jo tack jag vet. Sov så gott !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0