- Emil Sigfridsson

Det sägs att tiden går för fort
Allt som jag borde sagt och gjort
Försvinner sakta ur min hand
Halvvägs till himlen blir till sand

Livet förändras som sig bör
Precis som regnet utanför
Det blir till tårar på min kind
Halvvägs till himlen, jag var blind

Jag kommer hitta vägen dit
Och även om det tar ett tag
Så går det bit för bit
Jag såg en ängel
Som jag inte kunde nå
(Du var) halvvägs till himlen redan då

Löven faller fler och fler
Kan inte ändra det som sker
Jag kommer minnas hur det var, åhh
Halvvägs till himlen, ensam kvar

Jag kommer hitta vägen dit
Och även om det tar ett tag
Så går det bit för bit
Jag såg en ängel
Som jag inte kunde nå
(Du var) halvvägs till himlen redan då

Jag kommer hitta vägen dit
Och även om det tar ett tag
Så går det bit för bit
Jag såg en ängel
Som jag inte kunde nå
Halvvägs till himlen redan då

Halvvägs till himlen redan då


Kommentarer
Postat av: JULIA

sv:

mmmm <3

2010-11-02 @ 18:11:30
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: JULIA

sv:

hehe man tackar ;)

2010-11-02 @ 18:48:36
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0