- Bokat tid.

Har bokat klipptid tills i morgon hos frissan. Klipper av mig till kort hår och kör på en förändring. Känner mig så utsliten i mitt gamla hår så nu åker det av. Dags att förnya sig....






... om det ändå hade vart så lätt. Har ett dilemma antingen har jag kvar längden jag har eller klipper jag av allt och fräschar till det. Vill dock klippa av det och fräscha till det himlans mycket men vågar inte, Är för feg när det kommer till håret. Får se hur jag känner... Det är klurigt precis som gåtorna på piggelin glasspinnarna.

Kommentarer
Postat av: Evelina

go for it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag skulle vilja ha som vanessa där typ, de var snyggt!

2010-10-03 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0