- Du gör mig så lycklig


Gjorde en ny header nyss och blev hur nöjd som helst, höll på i ca två timmar och kämpade och sen när jag väl bestämer mig för att lägga in den finns den inte på hela datan. Typiskt sånt här händer bara mig. Kanske är menshumöret som snackar nu men fan vad jobbigt. En annan sak som också är jobbig är att jag skrivit om det här inlägget två gånger. Det första var helt genomtänkt och hur gött som helst . Nu likar det mer ord utan samanhängning < vet inte ens själv vad ordet betyder. Aja nu ska jag ta en feting kvällmacka sen sätta på en film. Jag är medveten om att klockan är 22:45 på en fredags kväll. Påmin mig inte jag vet. Slänger in en bild på familjen dubbelhacka . Vi vet vi är medvetna om utseedet på bilden. Vi bjuder säger jag. Mammas ögon ser helt galna ut men tro mig i verkligheten ser hon Grr:igare ut. Okej ska sluta bortförklara mig. Sammanlagt för dom som vill veta så har jag skrivit det här inlägget i 25 minuter utan avbrott. Okej för sista gången .. Hejdå trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Evelina

så himmla söt du är!

2010-10-02 @ 12:55:51
Postat av: JULIA

sv:

ja som fasen :)

2010-10-02 @ 13:28:01
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar er så otroligt mycket <3



bästa ni

2010-10-02 @ 22:13:12
URL: http://ssandraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0