- Ta mig till stället där allt är bortom bra.


Har gett jycken droger därför han ser lite hängig ut på bilden. Så ni vet.
well well....Har hållt på och farit fram och tillbaka hela dagen idag. Åkt spårvagn hur mycket som helst men nu är jag äntligen hemma. Ska snart äta lite mat sen där efter ska jag träffa dom gamla godingarna. Äta lite godis dricka lite cola och bara ha det gött. Föresten ! tandställning är lagad och jag bosatte mina händer direkt i godispåsen efter skolan. Niceeee i know. Nej nu ska jag titta lite facebook och andra goa bloggar. Ha en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: JULIA

lyckat att den gick sönder på dirren :P

2010-10-16 @ 00:20:07
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0