- Just sing it


Är helt utmattad bokstavligt talat , gick upp klockan nio i morse . Jag är inte klok.! 
För övrigt så har jag firat världens bästa mormor idag som fyllde hela 65 år! Har käkat godaker och samtalat med gött folk i släkten, kom hem för ett tag sen efter att ha vart där i fem timmar. Resten av släkten fortsätter festandet. Hårdingar som dom är. Men jag och sandra drog hem till våra datorer. Kändes bäst så. Nu ska jag ladda ner en film och efter det ska jag väl sova (Lägg märke till att klockan ändast är åtta en lördag kväll.hahaha.)

Ps: Min tandställning gick nyss sönder och jag får leva med detta i en månad. Tack gud.Verkligen!

Kommentarer
Postat av: julia

emma ankan i bakrunden???????

2010-09-04 @ 19:59:42
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0