- Promenad.

Har precis fått tjata lite på Evelina att hon ska hänga med på en promenad och till sist gav hon sig. Så ska möta henne efter att hon ätit och sen bär det av till skogen. För övrigt så är jag skuldsats. Har beställt en digitalkamera för 1400 kronor som kommer om två dagar och ska betalas inom någon vecka. Har absolut inga pengar. Sten fattig. och typiskt som livet är så blev min biblioteks bok i skolan stulen. Får då betala mellan 200-400 sa en tjej i min kass. Greaate tänkte jag.. De var det som fattades i mitt liv just nu. För övrigt ( igen) om någon vill veta så har vi " studiedag" i morgon YES tänkte jag tills mamma sa att jag måste gå ut med hundarna på morgonen. Livet är la gött. Nej nu måste jag kila Evelina lär väl vara halvvägs påväg nu. Puss&kram

Kommentarer
Postat av: jonna

SV : Mja, det är jobbigt. Tack så mycket <3

Aa visst! :)

2010-09-29 @ 21:55:08
Postat av: lovisa

snygg header:) vad händer idag?(:

2010-09-30 @ 13:44:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0