- Man tror man vet något så är det helt fel

Sandra, Jag och Khalid har precis tittat på film: Due date. Har skrattat ihjäl mig och filmen är banne mig värd att se!. Om en timme börjar Melodifestivalen YEAH!! Vill även säga att varken jag eller min syster visste att Christian Walz var svensk och född i Stockholm (trodde han var Amerikan hahah) Galet eftersom att jag ÄLSKAR hans låtar. Iallafall så vill jag bara säga att han ska gå vidare ikväll!!

- Har lyssnat på denna korta snutt ett par tiotal gånger nu.

HÄR ÄR HANS BIDRAG !!  LYSSNA OCH NJUT SÖTNOSAR.



Är helt insatt i Melodifestivalen som ni kanske märker. Förra året tippade jag Lena som vinnare i Eurovision songcontest och hon vann! (fast egentligen är jag inte insatt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0